onsdag 19 april 2017

Nu händer det grejer.... snart ;)

Hej på er som eventuellt någon gång ibland trillar in här hos mig. Det har varit en låååååååång bloggpaus. Nästan två år!! Fattar inte vart tiden tar vägen.

Men nu är suget tillbaka. Har shoppat lite nytt scrapmaterial och surfat runt på bloggar för att hämta inspiration. Laddat med fotopapper och massor med nya foton att scrappa.

Under de två år som gått har jag shoppat en häst till, så nu har vi två underbara svarta islänningar. Jag blev också mormor på självaste julafton. Så bilder på hästarna och barnbarnet lär ni snart få se.

Så håll utkik här i bloggen...  till dess kan ni få se på min lilla islandsprinsessa....






Sist men inte minst guldkanten i livet mitt lilla barnbarn Oden *kärlek*




Tack för titten!
Kommentera gärna så vet jag om denna blogg har något liv =)
Funderar även på att städa upp och snygga till bloggen, men det får bli lite senare när jag har tid över.

Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)