lördag 22 april 2017

Layout - Smile

Fatta vad roligt det är att vara kreativ igen. Dessutom har jag påsklov så tiden finns att sitta ner en stund. Idag visar jag en layout på mitt förstfödda barnbarn Oden som berikar vårat liv med sin närvaro. Lite svårt att ta in ibland att jag är mormor. Det var ju inte länge sedan Odens mamma var så här liten... 24 år går uppenbarligen fort!
Återigen har jag använt gamla saker ur mina gömmor. Hittade lite modell pasta  som inte torkat ihop, en stencil och några Distress Inks och stämplar. Dammade även av min cuttle bug och stansade några Magnolia blad. Mist är ju också alltid kul. Här har jagg använt Primas sprayfärger i 3 olika nyanser.


Denna layout byggde jag upp mer på höjden än den förra. gillar där layouterna blir 3 dimensionella. Enda kruxet är att de är svårare att förvara, men denna får nog stå framme på ett staffli =).




Tack för titten!

Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)