torsdag 20 april 2017

Layout - jag och Kna'

Så roligt det var att skapa igen, men känner mig ruggigt ringrostig! Kommer knappt ihåg hur man gör men det ger sig väl med tiden.
Problemet igen vara att bestämma vart dekorationerna skulle vara! Flyttade runt och bytte grejer fram och tillbaka. Har ju inga nya grejer utan allt på denna layout är saker ur mina gömmor. Mestadels papper och dekorationer från Prima.
Upptäckte att det mesta av mina medium och färger torkat ihop... så det blev inte så mycket av det på denna layout. Innebär en massa nya inköp om jag ska fortsätta *skratt*.

Fotot på denna layout är på mig och min häst Kna' från riibygård. Fotot är taget av Joskab. Josefin fotade mig i höstas när jag precis köpt min prinsessa. Älskar detta foto på oss och hoppas att Josefin vill fota oss i sommar också.



Lite detaljbilder också... fast det inte är någon superteknik jag använt.







Tack för titten!

Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)