måndag 2 juni 2014

Blue Fern Studios June Sketch Challenge

So it´s a new month and for us in Sweden it means our first summer month =) The apple trees are in bloom and the sun is shining. This time of the year I guess many of us want to spend time outside... but it always comes a rainy day ;) when you can play with some papers right?

So I´m here today to tell about our June Sketch Challenge over at Blue Fern Studios. All information on how to participate is to be found in this blogpost. And here´s the lovely sketch for this month!



Thanks for stopping by =)

Maja

1 kommentar:

  1. Har blivit urusel på bloggrundor, är så lat att sitta vid datorn hemma sen min "tennisarmbåge" började krångla...

    Mycket härligt du gjort ser jag när jag kikar bakåt och en del har jag ju redan sett bl a i BFS bloggen :)

    Denna skissutmaning har jag påbörjat men tycker jag förstörde mina fina papper så få se om det någonsin blir klart :D Nåja kanske borde göra klart och lägga upp hur som helst för att vara med på utlottningen ;)

    Trevlig helg!!!! Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)