lördag 31 augusti 2013

Cést Magnifique + Sketchabillities

Hej på er =) Nu i september så sponsrar Cést Magnifique  Sketchabillities med en vinst. I och med det så fick vi i Cést Magnifique teamet möjligheten att tolka skissen #98, vilket jag och många valde att göra. Skissen är superläcker. Så här vart min tolkning av den.

Hello =) In September Cést Magnifique is the sponsor over at Sketchabillities. We in Cést Magnifique team got the ability to interpret the sketch # 98, which I and many chose to do. The sketch is super delicious. This is my interpretation of it.







Jag har använt Cést Magnifiques September kit "Shabby Dreams" till denna layout. Underbara Kaiser Craft papper och Die Cuts. Blommor från Manor House och en härlig mist från Lindys Stamp Gang. Jag har använt mig av "Main Kit", Flower Add On och Embellisment Add On.  För att se allt innehåll i de olika kiten kan du kika här i Cést Magnifiques blog.

I have used Cést Magnifiques September kit "Shabby Dreams" to this layout. Wonderful Kaiser Craft paper and Die Cuts. Flowers from Manor House and a lovely mist from Lindy's Stamp Gang. I have used the Main KitFlower Add On and Embellisment Add On. To see all content in the kits you can look here in Cést Magnifiques blog.

This is what the sketch look like =) / Så här ser skissen ut =)



Tack för titten!
Kramiz Maja 

1 kommentar:

  1. So Beautiful page Maja! it looks soft, pretty photo of you. Wonderful work with the kit. Take care xo!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)