tisdag 2 juli 2013

Growing

Hej på er, ny månad och nya möjligheter =) Jag hoppas på en lika fin juli som juni varit. Vi har semester och bara njuter av dagarna med sol och värme. Det gäller att ladda batterierna inför kommande vinter ;).
Fast det var inte vädret jag skulle blogga om utan berätta om en layout jag gjort. För någon månad sedan vann jag utmaningen inne hos Once Upon A Sketch och fick då äran att gästa dem denna månad.







Skissen ser ut som nedan och ordet för månaden är grow. Tävlingsinlägget hittar du här!




Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Beautiful page Maja, love your gorgeous blue background!!

    SvaraRadera
  2. What a sweet boy and fabulous LO! Love the wash of blue and metal embellishments. :)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)