torsdag 18 juli 2013

Cute Stuff...

Halloj på er... Min fina vän Cattis och hennes familj har varit och hälsat på oss.. och som alltid så brukar det bli lite pyssel när hon är här. Denna layout gjorde jag... en bara för att. Inte till någon utmaning eller DT jobb. Rätt skönt faktiskt. Papper från Pink Paislee och Bo Bunny. Fotot är på min son från ifjol då vi var på lite äventyr i markerna runt Sidsjön. Gillar fotot för att han har en sådan glugg! Idag är den gluggen utfylld med fina stora nya vita tänder =)






När Cattis och hennes familj var här så gjorde vi lite utflykter.. det mindre bra vädret till trots. Vi var bland annat ut till Skeppshamn på Åstön.






Vi gjorde också ett besök på Norra Berget med stora lekparken och utkikstornet. Den klassiska bilden från lekparken.... barnen på en av de stora bänkarna =)



Det blåste som bara den och de enda två som vågade sig högst upp i tornet var Ina och Sam... så här ser vår stad ut =)



Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Beautiful boy page, Maja! love the mix of stars, flowers and layers. Wonderful photos!! Oh my, it's a HUGE bench, lol! Take care!xo

    SvaraRadera
  2. I'm crazy about this page! Beautiful photos too!! Would you consider adding a "follow by email"in your sidebar so I could make sure not to miss an update?

    SvaraRadera
  3. Hihi....tänkte när jag ändå är här att gå bakåt i tiden och kolla om du la ut lite foton från besöket, du brukar ju göra det! Har inte surfat runt nåt på bloggar..men nu ska det bli ändring på det! Jag har börjat uppdatera med foton också vad som händer i min blogg.(Den måste vakna till liv nu) Börjat med Legoland ;) så kommer vi till besöket hos dig snart också haha...

    Ha det så jättebra!

    Kramis/Cattis

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)