torsdag 16 maj 2013

U & I

Halloj världen =) Idag får ni se mig och maken... ett foto taget på oss på nyårsafton. Här har jag helt klart inspirerats av Ania Dabrowska " finnabair" i mitt skapande... och denna är dessutom en lift på söta Cathis layout... är med i en Round Robin utmaning inne hos Scraps of Elegance med denna...





Här har ajg använt mig av en prima stencil och medelling pasta samt glimmer mist och distress Stains för att få till de turkos/grön/gula tonerna i denna layout.


Tack för titten!
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Denne LOen likte jeg, den er fantastisk flott og romantisk med det herlige bildet du har scrappet her :)

    SvaraRadera
  2. Ooo Så läckert! Jag gillar den här stilen jättemycket men vågar mig inte riktigt på det själv..Vad mycket fint du har skapar sedan jag sist var här - får nog ta och komma oftare ;)

    SvaraRadera
  3. Beundrar dig för dina rena alster som fångar färg och form på så himla fint sätt! Modernt och superläckert! xoxo

    SvaraRadera
  4. Maja thanks for visiting my blog,talented you are,
    loved your style and your blog!

    SvaraRadera
  5. Mmmm så himla fin och så fint kort på dig och maken! Inser att man tar alldeles för lite sådana kort! Gillar de ljusa fina färger här med det svart som kontrast! Läckert! Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)