fredag 24 maj 2013

Buskul

Hej världen =) Är ni kvar? Det var några dagar sedan jag uppdaterade bloggen. Layouten jag ska visa er idag har jag jobbat med drygt en vecka... tror aldrig det tagit såååå lång tid att göra någonting tidigare. Det är inte för att den är avancerad på något sätt utan för att mina tider i min "studio" varit ytterst begränsade den senaste veckan. På jobbet är det som mest att göra så här års och när jag kommer hem så finns inte orken. Men nu är den klar iaf... ingen masterpiece, men väl en layout som skänkt mig sinnesro medan jag hållit på med den. Jag har gjort denna med maj kitet från Scraps of Elegance och följt månadens skiss.





Nu är det i alla fall fredag och jag tänker njuta av denna helg som förhoppningsvis tänker bjuda på finväder. Önskar er också en toppen helg =)

Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Så trevligt kort och roligt ni verkar ha haft.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att den blev färdig tillslut. Jag tycker att den blev riktigt bra

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)