fredag 12 april 2013

Mina allra sista layouter för Mollys Scrapbooking

Idag visar jag mina sista DT alster för Mollys scrapbooking.... Lilo har beslutat sig för att stänga ner sin butik pga sjukdom. Trist då jag verkligen älskar den shopen.. men hälsan går före allt annat! I det sista DT paket från Lilo fick jag massa godsaker från Primas serie "Sunrise Sunset" och det är det jag använt här ihop med 7Dots papper "Domestic Goddess".








Vill också tipsa er om den STOOORA rean hos Mollys Scrapbooking. Hjälp Lilo att tömma shopen! Allt i shopen kan du handla till 30% rabatt... det är väl en bra deal =).


Känns lite märkligt ... Är helt utan designuppdrag just nu. Jag har nämligen fattat ett tungt beslut om att kliva av mitt uppdrag hos Allt om Scrap. Efter nästan 4 1/2 år så kände jag att det var dags att räcka över stafettpinnen till någon annan.
Så vet ni om någon som vill ha en kreativ produktiv layoutmakare i sitt team får ni gärna tipsa ;)


Tack för titten och trevlig helg på er alla goa!

Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Trist å høre at det ikke blir mere fra Molly's
    Disse siste LOene for bloggen er kjempe flotte. Den med Magical moments er rett og slett helt magisk
    Ha en fin, fin helg :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det sorgligt. Dina los är superfina. Kram

    SvaraRadera
  3. Så fina alla tre!! Du är verkligen duktig på att kombinera färger!!!

    Du får säkert ett nytt kul designuppdrag snart. Men du är väl kvar på ARTastic?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jag =), men det är ju inte så mycket jobb ;)

      Radera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)