onsdag 24 april 2013

Min Prima BAP för april

Hej på er... Idag får ni se min BAP för april. Åter igen färgglatt. Här har jag använt papper från Primas ART journal sheets och diverse nya och gamla Prima dekorationer. Fotot är på min döttrar från Moas 19 års dag.





På bakgrundspappret har jag använt en Prima stencil, modelling pasta och förstås lite mist. Misten är Dylusions i turkost och rött. Avslutade med min favvo textstämpel innan jag började lägga på papper/foton och dekorationer.


Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Oj ,oj, denne LOen er kanon vakker. En fantastisk bra bakgrunn du har laget. Liker de små metall pyntene og den store papir klipsen.
    :)

    SvaraRadera
  2. Såg att du vann
    http://prima.typepad.com/prima/2013/04/bap-ppp-winners-for-march.html
    stooort grattis!!!

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin Maja! Tycker att det är så skoj att få se hur olika vi alla tolkar skisserna :) Och STORT grattis till vinsten för mars! Din blå sida var magisk! Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)