söndag 3 februari 2013

Mina älskade barn - OUAS februari

Halloj på er! Är ni kvar? Länge sedan det gick en hel vecka mellan uppdateringarna. Har helt enkelt varken haft tid eller lust att blogga. Har heller inte haft något scrappigt att visa upp... men idag har jag suttit och scrappat med goa väninnor hela dagen, så nu blir det en uppdatering. Idag får ni se den layout som jag gjort efter månadens skiss hos Once Upon A Sketch. Temat är kärlek och jag har då valt att hylla kärleken till mina 5 barn. Journaling texten står skriven på den dolda tagen bakom fotot.

Cirkeln jag har använt här är en stor pappcirkel som jag tiggde till mig på barnens förskola. Såg något så läckert inne hos Leeann Pearce och blev inspirerad av hennes layout, som ni hittar här! Fast hon har använt 3 mindre tjocka cirklar. Pappren till denna och det mesta av dekorationerna hittar ni i januari kitet från Scraps of Elegance. Blommorna är från Add on kitet. Fast jag köpte det inte... hade redan de blommorna ;).


Hjärtana inne i cirkeln är dekorationer från kitet som jag målat med ett lager Crackle Paint och lite svart distress ink. Här syns också tagen som min dolda journaling är skriven på. Det handlar om att kärlek kan man aldrig ge bort för mycket av... ju mer man ger desto större blir kärleken. Ju fler barn desto mer kärlek..




Sen har jag lite kul att berätta för er.. eller det är i alla fall kul för mig. Jag är numera en del av ARTastics designteam.. ni hittar inlägget här!



Tack för titten!
Kramiz Maja

24 kommentarer:

  1. En utrolig vakker LO med mye fin pynt. Liker papirene du har brukt og den sirkelen er prikken over i'en. Et virkelig flott bilde av alle barna:)
    Grattis som ARTastic nye DT medlem, enjoy and have Fun :)

    SvaraRadera
  2. Fin LO med underbara barn...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojjjj... Glömde att skriva att det var från mig.....


      Kram Camilla

      Radera
  3. Som alltid jättefin LO och extra stort grattis till designuppdraget. Kram

    SvaraRadera
  4. wow this is absolutely divine ... love the 13 Arts papers too ... beautiful work x

    SvaraRadera
  5. Åh Maya, den är underbar din LO. Så vacker, så läckra detaljer och så mycket kärlek lagt i den.

    Du är så fantastiskt duktig på det du gör!

    kram Aase

    SvaraRadera
  6. Awesome layout! Added the link to my FB, too! Great idea to use the ring!

    SvaraRadera
  7. Gillar den "metalliska" looken! Grattis till ARTastic-uppdraget!!! Kul att just du kom med! Kram Helene

    SvaraRadera
  8. Beautiful layout Maja!!! Gorgeous details and beautiful colouring!

    SvaraRadera
  9. Absolutely, perfectly gorgeous! Just a stunning page!

    SvaraRadera
  10. Oh wow - how stunning is this layout!!! :)

    SvaraRadera
  11. Så himla fin tolkning! Jag älskade att få tolka denna skissen och njuter av att se din vackra tolkning! Kram!

    SvaraRadera
  12. WOW! Amazing page! Love the photo too!!!
    Thank you for playing along with us at OUAS!

    SvaraRadera
  13. This turned out seriously gorgeous! Your lay-out is a true shabby chic beauty :) Thank you so much for playing along at OUAS!

    SvaraRadera
  14. OMG! Absolutely stunning page with great techniques, wonderful soft colors! Thank you so much for playing along with us at OUAS!

    SvaraRadera
  15. Fantastisk! Så mye struktur og hvilke flotte detaljer!
    Takk for at du er med på OUAS' februarutfordring!

    SvaraRadera
  16. This is absolutely amazing - such an inspiring layout. I love what you have done with the sketch, from your choice of colour to the gorgeous embellishments and style you have used, it's perfect. Thank you for playing along with us at Once Upon A Sketch for our February challenge.

    SvaraRadera
  17. Gorgeous layout! Love the ring and choice of colours.

    SvaraRadera
  18. Congratulations winning at ouas!! Your page is gorgeous!!

    SvaraRadera
  19. Congratulations Maja...such a GORGEOUS layout!!:)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)