onsdag 27 februari 2013

Family Love

God morgon världen =) Idag är jag gladare än vanligt en onsdag morgon... Jag har blivit utvald som november månads gäst hos 13Arts som är en polsk papperstillverkare som gör helt fantastiska scrapbooking papper. Det ska bli så skoj =).  Stort grattis till Vibeke också som fick en plats som "special guest designer".
Men nu till layouten som jag tänker visa er idag. Ett DT alster gjort för Mollys Scrapbooking med papper och dekorationer från Glitz och Pink Paislee.







Tack för titten!
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. This is stunning Maja! Love the colouring and the the super details! I really love your style...really fabulous work! ;-)

    SvaraRadera
  2. Men sååå kul!!!! Grattis!!!!!
    Denna layout har jag ju varit in och kikat på tidigare. Underbar. Härliga färger och varje detalj på precis rätt ställe :)

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, så roligt! Stort grattis!
    Vilken helt underbar layout! Här scrappas inte mycket men jag försöker. Blir nog bättre när livet lugnar sig och jag bor på ett ställe...
    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  4. Vad skojsigt! Grattis!!!

    Underbar LO!! Kram

    SvaraRadera
  5. Först Grattis duktiga Maja!!!! Sedan ... du har alltid så mysiga foton på dina layouter! Urfina! Denna layout är som vanligt skitsnygg och extra sött med trådarna! Kramar!

    SvaraRadera
  6. Jajamen! GRATTIS till vår Maja! säger som Ullis, dina foton är verkligen personliga och så underbara just för att ungarna är ungar och inte uppställda och uppsminkade dockor! älskar trådnästet och den helt underbara kombon av färger. Designen är jättefin också! puss

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)