onsdag 2 januari 2013

"Such a lovely day" - Gästar Lillblomman skissar

Hej på er allihopa =) nu kommer mitt första inlägg för detta år 2013. Jag börjar året genom att vara månadens gäst inne hos "Lillblomman skissar". Har ni inte hittat hennes härliga skissblogg än så är det dags nu... och har ni redan hittat dit hoppas jag att ni är med på årets första utmaning.Priset denna månad är ett fint härligt romantiskt kit från Mollys Scrapbooking. All info om skissutmaningen hittar ni här!
Min tolkning av skissen blev så här:




Det blev en vintrig layout med lite stämpling, och distress ink tillsammans med ett par stenciler... sedan det som ser ut som "snö" ,eller den upphöjda lite bubbliga vita, är 3D fingerfärg från Panduro. Lite sömmar och blommor så vart det en Maja layout ;). Fotona på Sam är från förra vintern... då vi hade betydligt mindre snö än i år.... I år ser det ut så här!

Det ska föreställa vår insnöade lekstuga och tre av mina fem på taket!


Tack för titten!
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Härliga vinterbilder! Gillar de "svaga" färgerna i stämplingen och vid användning av mask som passar så utmärkt till papprena du använt.

    Jodå Lillblommas skisser har jag hittat till, dock har jag aldrig varit med där :)

    God fortsättning på det nya året. Idag är jag än ledig men i morgon blir det jobb. Ska nog passa på att pyssla lite nu :)

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  2. sååå fin layout! gillar färgerna massor.

    SvaraRadera
  3. Jamen den här är ju SÅ snygg!! O jag som älskar turkost oxå...

    SvaraRadera
  4. Grattis till att vara månadens gäst hos Lillblomman! Det är verkligen en superfin layout!!!

    SvaraRadera
  5. `Veldig flotte farger! Jeg liker slikt fargespill :D

    Ta gjerne et besøk i bloggen min: http://iselinalbretsen.blogspot.no/

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)