söndag 2 december 2012

Min önskan för jul...

... har nu gått i uppfyllelse! Lagom till första advent ligger nu ett rejält täcke av vitt fluff på marken =). Bara att hålla tummarna att det ligger kvar! Nu i december månad är jag en av gästerna inne hos Kraft It Up och temat där för december är att scrappa om vad man önskar sig till jul. Inlägget med denna månads tävling hittar ni här! Denna layout är mitt GDT bidrag =) Min årliga önskedröm för jul! Vi har haft några julaftnar de senaste 15 åren som varit snölösa och det har inte varit kul!






Tack för titten!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Grattis till din gäst DT på KIU!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad den här var SNYGG!! Jätteläckert gjort med de vita små cirklarna och det mönster de bildar!!
    Dessutom jättesnygga papper som du gjort så fint med! Läckert med jutevävs-bakgrunden! Den här måste jag nog lifta! ;-)

    SvaraRadera
  3. ååhhh...va kul att få gästa där!! Grattis!!

    Hur snygg layout som helst!!
    Kramisar!

    SvaraRadera
  4. Absolutely adore this layout, the textures are totally amazing. You have such a beautiful style. Congratulations on your guest spot with Kraft It Up! this month!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till GDT skuttet hos KIU!! jättekuliga nyheter!! Den här är verkligen fantastiskt fin, älskar hur allt det vita kommer till sin rätt mot kraft-bakgrunden. Kim har så rätt så rätt, du har en underbar stil Maja!! PoK

    SvaraRadera
  6. I come from Riika's blog and discover yours. I think I know your name (from my scrapbook nook maybe?). I love your pages. I wanted to try to doodle like this on my page for so long, didn't dare, but I will, it's beautiful !

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)