onsdag 31 oktober 2012

Jag behöver glasögon

Hej på er =) Idag kommer historein om min 4-åring som i somras hade en hang up på att han behövde glasögon! Hade gick in i dörrposter , sa att han inte såg bilden på TV och massa andra saker... ont i huvudet hade han också ;). Men vi förstod att  det inte var riktigt så... fast spelade med och sa att vi skulle åka till ögondoktorn. På 4-årskoll fick han komma och där konstaterades att han såg bra! Inga fler krockar med dörrposter såg vi och heller inga kommentarer om att han inte såg vad som visades på vår stooora TV. Fotot är taget på Tom Tits i somras. Den som verkligen skulle behöva nya glasögon är jag.... Denna layout har jag gjort för Mollys Scrapbooking med papper från BG "Soleil".



Å så får man säga HAPPY Halloween till er alla idag också =). Moa har kommit hem på långhelg... så här har hon, hennes pojkvän, Max och barna ( de små) pysslat ihop denna fina pumpa...



Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. En skikkelig fantastisk og fargerik LO, bildet er jo mega morsomt .Jeg liker papirene du har brukt og det ble kult med den orange diamant stemplingen/stencilen.
    Ha en flott Halloween!!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig historia att scrappa/minnas!! Verkligen fint med alla lager och mistningen!

    Ha en härlig (halloween)helg!

    SvaraRadera
  3. Ha ha sicken busunge! han ser ut som Harry Potter med de där professors brillorna! kul sida! Hoppas ni hade en riktigt skön Allhelgona, här kördes det i skytteltrafik till det ena och det andra. Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)