onsdag 25 juli 2012

TCR #120 " dotter "

Det var länge sedan jag hakade på någon av färgpaletterna inne hos The Color Room, men denna vecka föll det mig i smaken. Har gjort en liknande layout på Ina som jag gjorde på Moa häromdagen... Alltså med liknande foton. Denna är något mer ruffig och kladdig. Lite som de är tjejerna som personer. Ina lite mer ruffig och Moa ordningsam ;). är inte helt nöjd med denna... men den är ok. Det är ju så när man kletar med färg, den hamnar inte alltid där man tänkt sig.






Tack för titten!
Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. This is gorgeous! I love the soft colors and the layering!

    SvaraRadera
  2. Beautiful layout, love all the flowers :)

    SvaraRadera
  3. So pretty! I love your ribbon flower!

    SvaraRadera
  4. Always love your gorgeous layouts and this is one beautiful layout!!

    SvaraRadera
  5. jätteljuvlig Majastylee! Det är liksom det som är grejen med färg Maja;-) Den lever sitt eget liv...

    SvaraRadera
  6. Otroligt vacker med all Gesso! Ramarna är rätt gamla från Tattered Angels. De är bokstäver i och ännu en liten "negativ" ram som jag ploppat ur liksom. Köpte hos Scrapgalen för år sedan. Men letar man runt brukar man ju kunna hitta lite äldre produkter;) Kram!

    SvaraRadera
  7. Håller med du, färg och mister hamnar inte riktigt där man hade tänkt sig och det var också det som höll mig borta från allt vad dylika tingestar heter så länge. Nu har jag ett skitförkläde och låter saker och ting bli litet som de vill, fast liiitet kontroll vill jag allt ha ändä ;)) Så himla gulliga kluster du alltid har, gillar crackle effekten på Prima trä-biljetten och underbara underbara Maja förstås! Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)