måndag 19 mars 2012

Trött lillprins

Scrap Jacked är en rolig utmaningsblogg som jag brukar kika i. Många gånger har jag tänkt att jag ska vara med men det har som aldrig blivit av förrän nu =). Varje månad får man möjlighet att scraplifta designteamets layouter. Jag har valt att lifta "Julie".





Detta med pan Pastels är en ny kärlek... Dem tillsammans med gesso ger fina effekter. Bakgrundspappret är från MME och det hittar du hos Mollys Scrapbooking. Hittade lite äldre Sassa Frass chippisar som passade in alldeles förträffligt till denna. Ibland är jag glad att jag sparar lite och inte bär allt till skolan ;). Fotot är på lille Sam som helt plötsligt blev lite trött då vi var på en skogspromenad i Ljusdal med Cattis och hennes familj. Tröttheten kom 150 meter från slutmålet =). Tack för titten! Önskar er alla en toppenvecka! Själv är jag på benen igen och tillbaka på jobbet.


Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. men va gulligt! Gillar denna skarpt. har funderat på att köpa lite PP...

    SvaraRadera
  2. Superläcker LO, snyggt kombinerat med de blå och gröna färgerna på dekorationerna! Oj, så söta svampar!

    Tack för din inspiration, ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. This is just stunning. Thanks for playing along and jacking me.

    SvaraRadera
  4. This is such a gorgeous page. Thanks for joining in at Scrap Jacked.

    SvaraRadera
  5. Wow!!! Sååå läcker!!! Gillar att fotot är formklippt.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  6. Denne er bare sååå flott!! En av de kuleste jeg har sett på lenge!!:)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)