tisdag 24 januari 2012

Dreams

Idag får ni se den layout eller projekt jag gjorde till söndagens bilaga av Allt om Scrap. Det var Cattis som höll i den utmaningen och det handlade om att bara skapa och ha kul... inte nödvändigtvis att det skulle bli fint och rätt. Jag passade på att använda en gammal pizzakartong som följt med mig bra länge. Jag använder nämligen pizzakartonger som underlägg när jag målar dekorationer och sprejar med mist. Resultatet blev så här:





Denna har jag verkligen bara lekt fram. Annars planerar och tänker jag ofta fram mina alster i huvudet och har en klar bild om hur jag vill att det ska bli. Här lade jag bara på eftersom utan någon plan. Men ack så roligt jag hade och jag gillar denna jätte mycket. Så tack till Cattis som för länge sedan sa att jag borde använda denna kartongbit i mitt skapande =). 

Tack för titten!
Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. underbar, kladdunderlägg brukar bli så snygga!

    Vinterkramen Anna

    SvaraRadera
  2. Åh vilken cool & snygg layout! Gillar verkligen det kladdiga och oregelbundna! Och dina dekorationer är jättefina och söta, bryter liksom av lite mot bakgrunden. Tillsammans blir de super!

    Och vilken bra idé att använda det där underlägget! Den idén lånar jag nog... :)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)