onsdag 18 januari 2012

Den 5:e årstiden

Är den underbara vårvintern med gassande sol, dagsmejja och iskalla nätter. Något som vi i Norrland  får njuta av =).... fast jag måste säga att jag flyttat lite för långt söderut för att denna årstid skall garanteras varje år ;). Har använt kitet " shabby Linnea" från Mollys Scrapbooking till denna.



Nu är vi halvvägs in i januari ... redan! Vart tar tiden vägen. Vill därför påminna er om bloggpartyt som pågår =). Missa inte det! Missa heller in min utmaning med fint pris. Bloggpartyt pågår hela januari ut. Klicka på bloggparty loggan i sidebaren så kommer du till min utmaning och all info om bloggpartyt! Önskar er alla en fin onsdag kväll! Tack för titten!



Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. hEJ!

    Snygg och vilsam LO i fräscha färger! Såg du att jag embossade kugghjulen jag vann i din bloggcandy jätteröda? Kolla:

    http://lavikingascrapp.blogspot.com/2012/01/hej-har-kommer-en-lo-pa-svart-bakgrund.html

    Ville mest bara visa att de fina sakerna kommer till användning!

    Hälsning,

    La Vikinga / Charlotta

    SvaraRadera
  2. For en flott side du har laget ! :o)
    Herlig i lyse blå-toner og flotte detaljer ! :o)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)