lördag 7 januari 2012

Åka Skidor

Sitter här på morgonkvisten med kaffemuggen och bara njuter av lugnet. På övervåningen hörs ett svagt sorl från tv:n, där barnen krupit ner i soffan och kollar på barnkanalen. Cattis familj sover än... de små sömntutorna ;).

Idag ska ni få se en annorlunda layout... eller lite annorlunda i alla fall. Hittade en snygg skiss i senaste numret av Scrap365. En skiss som var väldigt annorlunda från det jag brukar skapa och jag fastnade för tagsen. Men som vanligt när jag sätter mig så flyter jag ut i mitt =), men rätt lik skissen är den.En liten Sam på årets första skidtur!







Har åter igen rotat bland mina äldre papper för att bli av med lite gammalt. Här har jag stänkt med glimmer glam. Snöflingan har också fått sig ett lager av glimmer glamen. Nu börjat de röra på sig, nattgästerna så det är bäst jag plockar fram lite frukost =). Tack för titten!


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Nu är vi vaken =) Kaffe och frukost i magen, nu blir det lite scrappa igen!

    Ja och det är jag, Cattis som skriver..;)

    SvaraRadera
  2. Mycket fin layout, den gillar jag massor :)

    Kram Aase

    SvaraRadera
  3. Superfin! Älskar hur du har gjort journaling och så den söta renen ovanpå snöflingan - fiffig detalj! :-)

    Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)