torsdag 22 december 2011

Sista julkortet och äntligen jullov =)

Idag visar ajg mitt sista julkort. Det har inte blivit många gjorda alls i år   och inte ett enda har jag skickat. Vilket i och för sig ger mig försprång till nästa år ;). Detta kort är gjort med Snabby Kitty som du hittar hos Mollys Scrapbooking.


Idag har jag gjort min sista arbetsdag för denna termin. Nu väntar 17 dagars ledighet! En välbehövlig sådan. Känner mig tröttare än jag brukar göra... Så från mig till er alla en riktigt finfin jul!!


Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Hoppas nu du kan ladda batterierna rejält! Njuta av lediga dagar, med familj och annat som du mår bra av!!

    Kram Aase

    SvaraRadera
  2. Perfekt att ligga ute i så god tid med julkorten ;)

    God Jul till dig och hela din familj!

    SvaraRadera
  3. En riktigt God Jul till dig och familjen :)
    Kram Nina

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)