onsdag 16 november 2011

One of a kind

Lekt lite i mitt digiprogram =). Ni får ha överseende, är riktig nybörjare på detta! Men riktigt roligt är det att sitta och pyssla med. Jag tror aldrig det kommer att ta över pappers scrappandet, men ett kul alternativ.


Är du sugen på att testa att göra digitala layouter tycker jag du ska kika i detta inlägg!!  Nu är det dags att lägga de små i säng. De har varit som änglar ikväll och lekt och pysslat =). Så snälla att jag glömde bort tiden ;). Tack för titten!


Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Häftig. Och tänk, du kan göra en hel blomLO =)

    Underbar bild på Moa. Jag gillar skarpt den frisyren. Må gott och grattis till dina två utvalda layouter. Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)