lördag 29 oktober 2011

Vargavinter

För någon dag sedan skrev jag att jag längtade efter snö och vinter... igår när jag letade igenom mitt fotoarkiv så hittade jag en vinterlayout jag inte visat. Skickade in denna till Inzpira, men den vart inte vald så då kan jag ju visa den här =). Vi ser ut att få strålande fint väder idag. Solen gör sina försök att titta fram och dagsljuset är här... klockan 09.30... Men ingen snö i sikte =(.




De underbara plast doillisarna från Jenni Bowlin som jag använt på denna layout hittar du hos Mollys Scrapbooking. Kika gärna in i shopen. Massor med nyheter finns där och i helgen är det även rea på TGF stämplar =).  Tack för titten!!


Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)