måndag 3 oktober 2011

Ina Ballerina

Idag får ni se en layout på äldsta dottern. Foton från ett av våra skogsäventyr förra hösten. I höst har vi knappt hunnit ses, tyvärr. Då hon också jobbar numera. Inga skollov att ta till för umgänge. Lite trist kan ajg tycka som mamma. Men bara att inse att hon ÄR vuxen nu =). Papper från The Scrap Cake, designade av Carola.



Är så glad idag för min man slutade lite tidigare och överraskade med att hämta barnen på dagis och laga middagen =). Kan säga att det var välbehövligt... att för en gångs skull få slippa dagishämtning och middagsfix. Känns som jag vann flera timmar idag och det gjorde jag ju också ;). Å de timmarna ska jag ägna åt precis ingenting!! Det har varit så mycket jobbiga saker här hemma de senaste veckorna så jag behöver verkligen ladda batterierna. Har eldat ljuset i båda ändarna och det börjar ta ut sin rätt. Inte bra! För man tänker oklokt när man är för trött =/. Men nu har jag dragit i handbromsen. Ska strax bada barnen och lägga dem, sen blir det att krypa upp i soffhörnet tända lite ljus och bara vara. Tack för att du kikade förbi!


Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Nå er det altfor lenge siden jeg har vært i bloggen din, Maja:( Har litt knapp tid til bloggrunder om dagen.
    Så utrolig mye flott du har laget i det siste!! Denne her var virkelig lekker. Jeg digger fargebe - og detaljene dine. Sommerfuglen ble nydelig:)

    SvaraRadera
  2. Tack för senast!! =) Jag är superdupersnuvig!! Vaknade igår morse med snuvan...idag fick jag åka hem från jobbet. =P Hade ju jätteont i huvet på söndagen...hoppas ni klarar er!

    Underbara layouter som är ännu härligare irl!

    Kramar i massor!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)