torsdag 22 september 2011

Leaving home

DT mamma Lilo skickade mig de vackra Prima papprena från serien "Romantique" som jag genast var tvungen att kasta mig över. Dessa vackra papper samt mycket annat nytt godis från Prima hittar ni förstås hos Mollys scrapbooking. Denna gjorde jag också förra lördagen då jag satt uppe på natten istället för att sova =/. Denna är gjord efter skissen till Primas BAP för september månad. Min äldsta dotter har fått en lägenhet och ska nu klara sig helt på egna ben. På denna layout har jag försökt använda upp lite av mitt äldre blomlager så att jag med gott samvete kan köpa nya ;P.






Det är verkligen rusk väder ute. Tredje dagen på raken nu som är regnig blåsig och kall. Kan bara konstatera att mitt ex och hans fru valde rätt vecka att åka utomlands. Jag och Moa sitter här vid köksbordet I Piteå och ska ta oss en förmiddagskaffe och lite tårta. Tårta bara för att, för att fira livet =). Tack för att du kikade in.


Kramiz Maja

Edit: Måste bara lägga till en sak... kikade in i primas blogg idag och såg att min layout gjord till augustis PPP var med där =)... kika gärna om ni är nyfiken. Ni hittar inlägget här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)