onsdag 28 september 2011

Håll dig flytande

Ett kort gjort för Mollys scrapbooking där jag använt kitet "Shabby Hyacinth", ostduk samt magnolia stämpel. Allt detta finns naturligtvis hos Mollys =). Ibland rullar livet på lite för fort och då är det bra att tänka på att bara hålla sig flytande, man behöver inte prestera på max hela tiden.


Känner mig betydligt piggare idag, så i morgon åker jag till jobbet igen =). Ska bli skönt att komma tillbaka. Men idag ska jag bara vara och ägna mig åt mig själv.... samt kanske eventuellt lite hushålls arbete... men bara kanske... Tack för att du kikade in! Ha en fin onsdag allihopa =)


Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. So much sweetness in this page, I like all the details !

    Thanks for playing with us at LGS!
    hugs from France ,Christiane

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)