söndag 5 juni 2011

Söndagsmys

Idag  finns ett nytt nummer av inspirationstidningen  Allt om Scrap ute =). Det jag visar i min blogg idag skulle egentligen varit med i tidningen... men antar att den mänskliga faktorn slog in ;). Så jag visar den här och sedan hoppas jag att du tittar på allt annat läckert i tidningen efter besöket här!






Ett av temana i tidningen är mys. För Sam är gos med nallen väldigt viktigt. Nallen är med överallt eller "Bönen" som han själv säger. Denna Nalle har varit med honom sen han själv tog den till sig när han var 7-8 månader och kunde krypa omkring. Nallen är egentligen Leos, men han har aldrig brytt sig om den. Så numera är den Sams bästa vän. Sam själv har en söt råtta i samma kvalité som denna nalle.... men den har han aldrig brytt sig om. Det är lustigt hur de väljer de små =). I princip allt på denna layout kommer från Mollys Shabby kit från april. Är riktigt nöjd med denna och fotot är också en favorit.

Missa nu inte att läsa nya rykande färska numret av tidningen Allt om Scrap. Du hittar den här.


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Helt underbar!
    Botot, LO'n, färgerna, stämningen, hur du fotograferat jämte nallen-ALLT!

    SvaraRadera
  2. Dina alster är fantastiska!! ♥

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ - denne var bare vakker Maja!!! Noe så lekkert!!! Jeg digger denne:):)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)