tisdag 24 maj 2011

Födelsedags kalas

Visar lite bilder på glada pojkar som fyllt år. I söndags var det lite kalas hemma i finvädret.




Vi har en liten bilnörd och en hästbiten hemma hos oss. Lyckan för dem båda var total när de fick sina presenter av farmor =).
Är hemma och packar idag. Jag beger mig åter norrut för att vara med min dotter som fortfarande är sjuk. Men denna gång tänker jag igenom packningen lite bättre ;). Tar med mig pysselsaker, dator och böcker... så att min vistelse uppe blir någorlunda normal =). Planen är att vara uppe fram till den 12 juni. Jag kommer uppdatera här lite nu coh då, men kanske inte så ofta som jag brukar. Tack för att du kikade in =)


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Fina bilder på fina pojkar. Gillar särskilt den på Leo. Den ser vi nog snart scrappad =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Hälsa Moa så gott från mig... :-D

    SvaraRadera
  3. Synd att vi inte kunde komma!! Hälsa och gratta i efterskott =) en stoor kram från oss..

    Hej så länge!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)