söndag 13 mars 2011

Poserar med bil

Har scrappat med mitt kit från Mollys scrapbooking och dessutom liftat Moma och hennes layout här, där hon också använt detta kit. Föll för hur hon byggt upp lager och dekorationer i det nedre högra hörnet. Min är ju inte lika tjusig utan lite mer maja ruffig ;). Här är den iaf.


Några detlajbilder också i vanlig ordning...



tack för att du kikade in. Missa inte att surfa vidare till dagen söndags blilaga av Allt om Scrap. I dag är det rymden och stjärnor som gäller. Jag lovar er att ni kommer finna mycket inspiration =). Ni hittar bilagan här .



Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Åh, den är jättefin! Så himla skoj att samla på sig inspiration med kitet.
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad du inspirerar!!!! Vilekn underbar layout med många läckra och fina detaljer!!!!

    Kram Aase ♥

    SvaraRadera
  3. Vad fin den är! Gillar detaljen med sömmarna. Nu rusar jag iväg till AoS :)

    SvaraRadera
  4. Jättehärlig!
    Du lyckas alltid få till så fina LOs.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  5. Romantiskt vackert....gillar...många tjusiga detaljer att vila ögonen på!!
    kram Kram Lina

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)