måndag 24 januari 2011

Ny vecka nya möjligheter ;)

Detta är ett förprogrammerat inlägg... Med sjuka barn och crop så har mitt dygn blivit lite omvänt.. Borde egentligen legat i sängen istället för att skriva detta. Nu har jag scrappat så mycket i helgen så jag kan nog blogga i två veckor utan att skapa något nytt.. fast så länge kan jag aldrig hålla mig =D. Bjussar er iallafall denna måndag morgon på ett av mina Crop alster till NOOK.

Utmaningen var att rota bland sina gamla saker. Jag satte mig och bläddrade igenom mina pappershögar och fann dessa! Ambrosia från Basic Grey. Minns så väl hur mycket jag älskade dessa papper, vågade nästan inte klippa i dom. Var så rädd att jag skulle förstöra dem =P. Tycker fortfarande att de är coola. Här försvann mina sista bitar. Fotot är på mig och min syster. Visst var vi fina då??

Några detaljbilder må ni ju också få... Hittade faktiskt stämpelen också som hör till denna pappersserie (den stora fjärilen)



Hoppas ni allihopa får en kanonstart på veckan. Själv lär jag vara trött! Men barnen i skolan lär hålla igång mig. Patrik ska vara hemma och vabba. Tack för att du kikade förbi. Vill också tacka för alla små spår ni lämnar efter er. Jag blir barnsligt glad över varenda en!

Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Tycker mig känna igen fotot ;o) Någonstans i bakhuvudet dyker minnen upp från den tiden då vi var så här små. Härlig bild på dig och A. Bilden stämmer in utmärkt till allt du använt dig på layouten. Härlig!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Ni är fina nu också =)
    Hoppas du också får en kanonvecka, om än med trött start. Kram!

    SvaraRadera
  3. Superfin..! Visst är det kul att rota fram gamla favoritpapper?! Jag har alldeles för många som jag borde ta och göra något med. =) Hoppas du inte är alltför trött idag!

    SvaraRadera
  4. Jaaa, jag älskar också de där papprena, har ett helt med det med fjärilarna kvar + de orangea bokstäverna + något annat papper! kanske ska ta o rota fram dem!

    hoppas resten av familjen håller sig friska!

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Åhhh så fin!!! Håller med om att papprena är ljuvliga! O de passar så fint till fotot!

    *kramar*

    SvaraRadera
  6. Åh, hade oxå dessa papper, men...tror kidsen fick dem i en av mina rensningar... Kan ha nåt kvar, måste absolut kolla upp det :)) Tack för inspirationen!!

    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)