fredag 12 november 2010

Utanför min box

Visar er en layout idag som är helt utanför mitt vanliga skapande. Grafiskt, strikt och avskalat är  knappast ord som brukar känneteckna mina alster ;D. Här har jag i alla fall gjort en sådan layout. Den är till Magdas scrapfeber. Det var en skiss, som hur jag än tittade på den, så vart den grafisk för mig och det är = svårscrappat i min värld. Så här blev slutresultatet. Jag är faktiskt rätt nöjd med den. Den tog väldigt många timmar i anspråk i min lilla förvirrade hjärna. Slut babblat nu.. här kommer den!


Hoppas ni allihopa får en finfin helg =). Jag ska nu ta tag i röran här hemma! Hinner aldrig med det under veckorna.  Börjar dessutom inse att det snart är första advent!! Tack för titten!

Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Helt galet läcker!!! Visst är det svårt att skapa grafiskt och enkelt när man är van vid det motsatta?

    SvaraRadera
  2. Verkligen fin LO! Så stilren med härliga färger!

    Tack för titten!

    SvaraRadera
  3. KUL! Visst är det härlig ändå att tänja sina gränser! Du rockade den här skissen! En vinnare i mina ögon!

    SvaraRadera
  4. Kul att utmanas lite!
    Jag ska snart visa några Shabby chic som jag gjorde till en tävling på en träff :-) Inte lals min vanliga stil, men jättekul!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)