torsdag 25 november 2010

Har snöat in mig....

.... på orange ;D. Dessutom är jag inne i en kladda och kleta period igen... så här nedan ser ni resultatet av lek med diverse färg grejjer, papper och symaskinen. Har börjat med att använda modeling pasta på en vit cs. Med den har jag smetat fast pappersbitar och knappar. När det torkat har jag använt glimmer glam i en orange färg och glimmer mist i graphite och gult. Till sist har jag avslutat med att använda en mask och distresser och monterade på fotot och dekorationer.


Chipboarden har jag först sprayat med graphite glimmer mist och sedan smetat på glimmer glam i orange. Fotot är fastsatt med whasi tejp (vet inte om det stavas så). Nu ska jag plocka fram alla advents ljusstaker och kolla så att de fungerar. I morgon blir det inköp av lite glögg och sedan är jag redo för första advent! Känns lite overkligt för min själ befinner sig nog någonstans i oktober... men den kanske hinner ikapp till på söndag ;D. Tack för att du kikade in.

Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)