tisdag 30 november 2010

Arga leken

Depp tisdag hörde jag talas om på radion för någon vecka sedan. Fast någon depp tisdag har jag inte haft =D. Har haft en bra dag på jobbet. Myst med mina små troll när jag kom hem och laddar för att faktiskt scrappa lite ikväll. I morgon börjar årets sista månad och med den också vår adventskalender med inlägg varje dag inne hos tidningen Allt om Scrap. Missa inte det!  Var med från starten redan i morgon.
Idag visar jag mitt alster som var med i söndagens bilaga. Har ni inte kikat på söndagsbilagan så gör det nu. Du kan vinna en RAK om du väljer att tolka Annelies skiss och visa den för oss. Klicka här om du vill se skissen och vad vi i teamet skapade efter den.




Önskar er alla en toppen tisdag kväll. Nu ska här nattas lite barn, sedan blir det scrapp och lite glögg. Tack för att du kikade in.


Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Den är verkligen fin din tolkning, härligt foto ;)
    Jasså det var depp tisdagen igår, ja det lvde jag upp till, har tappat rösten och är hemma från jobbet igen... andra gången på en månad inte alls roligt.
    Hoppas du fick scrappat lite igår kväll :)
    Kram Aase

    SvaraRadera
  2. Nä du Maja jag får nog ta och titta in här MYCKET oftare för sjutton va mycket snyggt du skapat sen sist!! Gillar verkligen det turkos+brunt, läckra detaler, superfint foto och klockren titel!!

    Din fina lo om 14 åriga sonen är så finstämd och du ska va glad du att han vill va m på bild för det vill inte min!!

    Och så har vi den där du kladdat loss- så läcker(kommer tillbaka och kikar mer på den för jag är på iPhone nu och allt är så smått, vill ju detaljstudera!!)

    idag damp ett kuvert ner i min låda dessutom, Gud va gullig du är, tusen tack!! Älskar den bruna twinen!! Och det andra också! Som en julklapp redan innan jul! Stor kram till dig, vännen!!

    SvaraRadera
  3. Snyggelisnyggsnygg!!! Och den där längre ner sweet WOW!!!!! Super duper Underbar!!! Vilka färger så himla läcker!!

    Kramkram! Vi ses imorgon! =)

    ps. foton i bloggen sen i mars....

    SvaraRadera
  4. Åh så fint!!! Scrap och glögg är en perfekt kombination tycker jag. Det ska jag ägna mig åt idag minsann!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)