söndag 3 oktober 2010

UNIK

Efter mitt frosseri i färg, kladd och blommiga layouter ville jag göra något mer avskalat. Ni som följt mig vet ju att jag tröttnar på mitt eget skapande mellan varven ;). Så här kommer en "naken" layout där jag ville att det skulle se sofistikerat ut och fotot i fokus. Världens bästa Moa! Ett stort varmt hjärta och ett leende som en filmstjärna...



Så är det ju som av en händelse även söndag idag. Det innebär ny dagsfärsk söndagsbilaga. Skynda er dit! För jag må säga att denna vecka är jag imponerad av mina dt kamrater som skapat. Stationary är det som gäller, kanelbullen och månadens dt. Ni kommer till tidningen om ni klickar här. Tack för titten!


Kramiz Maja

8 kommentarer:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)