söndag 17 oktober 2010

Naturbarnen mina

Äntligen fick jag lite scraptid igår kväll/natt ;). Det är så mycket på jobbet nu när jag är mitt i utvecklingssamtalen, så egen tid är det ont om. Här har jag iaf scrappat mitt äldsta och yngsta barn tillsammans i skogen. Båda tycker om att vara i naturen och leka =). Detta foto är från vår tur till fantomenstigen.





Sitter här i ett helt tomt hus!! Minns inte när det senast inträffade. Hela familjen är på vift, rätt skönt faktiskt. Borde städa och tvätta, men frågan är om jag inte bara ska ta hand om mig själv lite en stund... Scrappa lite kanske??  Vi får se, först tvätten iaf. Medan ajg fixar med den så kan ni kila iväg till Söndagsbilagan av Allt om Scrap. Klicka här!!


Tack för titten!
Kramiz Maja

1 kommentar:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)