torsdag 24 juni 2010

Pang! Du e död mamma!!!

Min son fick sitt första skjutvapen i form av en vattenpistol, eller snarare vatten gevär, när han fyllde fyra år. Det var en lycka utan dess like att få spruta ner allt och alla. Länge har han skjutit mig med pinnar och allt som med lite fantasi kan liknas vid en pistol eller gevär.



Detaljer...


Önskar er alla en riktigt fin midsommarafton i morgon. Här finns inga planer på vad vi ska göra... grilla lite gott och dricka lite vin tror jag.. göra midsommarstång hemma på gården.. Tack för att du kikade förbi!




Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. En stor midsommar kram till dej!
    Denna LO är urläcker...
    Kramen Aase

    SvaraRadera
  2. Åh så mycket fina detaljer! Jättefin! Du, det är ingen fara! Den som väntar på ngt gott... Och bra att jag vet att inte posten slarvat!

    Trevlig midsommar och kramar!

    SvaraRadera
  3. Jättefin layout, så fina färger!
    Glad midsommar! Vi ska också grilla, gäller att passa på när det är fint väder ju :)

    SvaraRadera
  4. Halloj Maja :)
    Stort tack för din värmande kommentar inne hos mig :)

    Snupersnygg LO även du fått till, här hade hänt massvis sedan jag kikade in här sist :D Gillar verkligen färgvalen du gjort på den senaste och jag blir väldigt nyfiken på vad som ev. står på den dolda tagen?? ;) Supersött kort på din lille kille :D

    Vår midsommar liknar nog er ganska mycket. Ingen midsommarmat och lugn och ro ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. beautiful... as usual! I love what you do
    thanks for your comment on my blog. I was more than happy, stranger's comment always have something special ;)

    SvaraRadera
  6. Den här har jag sett på riktigt! Så fin och jag gillar fotot! Det bara lyser bus!
    Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)