onsdag 17 mars 2010

Samsi just nu *kärlek* med nya Webster papper

Igår tog jag mig lite tid till att skapa bara för att... vilket innebar en allt för sen kväll(läs natt). Detta medförde en försovning och stress i morse. Men det var det värt =). Har blandat hejvilt med papper här. Men mycket är från nya Webster pages lifeportrait. Lite nya prima blommor och några underbara ord. Blev en handskriven titel på denna... "A hundred hearts would be too few.. To carry all my love for you" Vackert eller??? Hittade den texten på ett av Webster papprena och snodde det direkt =D. Dokumentationen på denna handlar om hur vår Sam är just nu. En glad lite goding som värmer ett mamma hjärta varje dag.



Detaljbilder får ni också ;)






Om ni är nyfikna kan ni kika in i PYSSELYCKANS BLOG ;D. Länk finns till höger i marginalen.
Vet ni vad jag är nyfiken på???? Nej det kan ni ju inte veta =D. Jag skulle vilja veta vilka av er som kikar in här som hakat på tävlingen "Scrapmästare 2010"... Finns det någon som vågar ge sig till känna månne??? Har ni inte hakat på så hinner ni än... klicka på scrapmästar loggan så kommer ni till tävlingsinlägget.

Önskar er en fortsatt trevlig onsdag. Nu ska jag hänga lite tvätt, plocka disk och lägga Leoloppan. Sen ska jag bänka mig framför TV:n och kika på fuskbyggarna. Där fick ni lite oviktigt vetande om vad jag tänkt ägna kvällen åt ;). Tack för titten!

Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Super härlig. Jag har funderat på att haka på scrapmästartävlingen. Eller ja, jag har börjat med ett bidrag också. Återstår att se om man vågar hela vägen.

    SvaraRadera
  2. haha...inte många kommentarer här inte, det brukar ju du ha, ingen som vill svara ;) Men det kanske kommer....
    Är sååå nyfiken jag med!

    Men layouten är helt fantastiskt vacker!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hi hi "jag" heter min lilla scrap vrå. Lite kul. Men nog om detta, riktigt snygga alster du gör. IMPAD!!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)