torsdag 4 februari 2010

Snygg eller??

Blev lite acrappat igår kväll.. men det är uruselt fotoväder (som vanligt) så ni får stå ut med halvtaskiga foton. Tycker han är sååååå sööööt på dessa foton vår lille Samsi =). Dessutom verkade han själv rätt nöjd med att ha en tofs på huvudet =D. Denna är till en utmaning inne hos månadens utmaning. Uppgiften vara att använda tyg! Jag har använt en gammal spets gardin. Skar hål ipappret och la tyg bakom. Men gardinen var kritvit och skar sig mot resten av prylarna jag tänkt använda... så då tog jag fram distresserna ;) och vips blev det som jag ville!

Ett par detaljbilder



Det tog sitt lilla tag att göra denna LO... men jag är själv supernöjd med resultatet. Tror aldrig jag klippt så mycket med lilla saxen som till denna =D.
Annars så är läget som vanligt här hemma... som det varit den senaste månaden eller två =/... sjukstuga (Sam och Leo) och snökaos!!! Jag kan inte minnas att jag någonsin i mitt liv varit med om så mycket snö!! Jag är visserligen en snöälskare men nu räcker det!
Är hemma och vabbar med de små idag och i morgon... det är en rejäl förkylning dom åkt på. Hög feber snorigt och hostigt.... inge kul alls! Men nåt som e kul är att Ina och hennes Tomas kommer hem imorgon *längtar*. Nu ska jag ta hand om de små! Tack för titten!
Kramiz Maja


14 kommentarer:

  1. Helt underbara bilder! Ja, lon med förstås =) Hoppas de små kryar på sej raskt. Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag förstår att du är nöjd, den är helt underbar!! Så himla fint med allt utklippt, även om jag förstår att det tog sin tid!

    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Den är jättehärlig, jag blir glad av att se på den, den tilltalar ögat med sina fina färger och kompositionen. Bra jobbat!!!

    SvaraRadera
  4. Verkligen en härlig layout! Lugn och fin färg...om man kan kalla en färg lugn, men det är vad jag tänker när jag ser den. :o)
    Krya på er!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Helt underbar! Som vanligt. Kul idé med spets gardinen. Ibland tycker jag att de bästa korten jag gjort har varit såna jag använt "något gammalt till" :o) Hade själv tänkt vara med på samma utmaning men ser att jag inte har en chans nu ;o) Nå kanske jag knopar ihop ett kort någon gång när jag hittar idén :o)

    SvaraRadera
  6. Hoppas pojkarna kryar på sig! Glömde jag nyss säga :o)

    SvaraRadera
  7. Vilket tålamod med lillsaxen - var hittade du det. Jättefin LO och Samsi är ju sjukt söt i tofs. Tänker på er. Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken speciell LO. Färgerna och upplägget är jättefina. Gillar hur du använt det prickiga pappret och rosendekorationerna. Hoppas killarna kryar på sig snart! Kram

    SvaraRadera
  9. Gillar din stil!

    Snygg LO!

    La Vikinga / Charlotta

    SvaraRadera
  10. jättefin.. å grattis till vinsten på den andra LO:n.. tokgillar den med.. =)

    kramis

    SvaraRadera
  11. Den är hur Underbar som helst! Och så söt han är ♥ *fniss* gofisen!

    Härliga färger och detaljer!

    Kramar!

    SvaraRadera
  12. Wow maja, denna var ju helt sjuktsnygg!! Dina Loér är alltid så fint balanserade så man vill lifta allihopa! Har Ina skaffat kille??!! Va roligt(måste fara förbi å spana sen) :D!! Hälsa så gott åt dom allihop, Kram

    SvaraRadera
  13. Looovley LO vännen!! Han är ju för söt LillSam =D
    Du ännu nästa helg? Pyssel och vin? Min mamma är ledig då så Max kan sova hos dom ;P

    KRam!

    SvaraRadera
  14. Fantastisk=)Jättefint med spetsen tillsammans med de klippta blommorna! Sen är han ju så söt i tofs!

    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)