onsdag 2 december 2009

Scrapping på skolschemat =)

Idag har vi haft elevens val på min skola... och vi har börjat med julkorten =). Måste bara få visa vad 4 av mina tjejer i min klass gjort idag. Tjejerna går i trean. Visst är dom duktiga??? Nästa vecka visar jag killarnas kort... Ja jag har faktiskt några killar också som valt scrapbooking som elevens val =). Det tycker jag är superkul!! Hoppas dom fortsätter att odla sin pyssliga sida.




Nu är det middag.... Min 13- åriga son bjuder på den! Creamy curry chicken och ris!! Hoppas på lite pysseltid ikväll... om inte min förkylning sätter käppar i hjulet för mig. Missa nu inte julkalendern inne hos allt om scrap.. nya inspirerande spännande upptåg varje dag. Klicka på loggan så kommer du dit!






Missa heller inte Scraphörnans stämpelsläpp!!! De nya textstämplarna finns nu i butiken!! Å du har chans att vinna en.... Dessutom är det en kittävling på gång!! Varför allt detta bus då??? Jo Scraphörnan firar 3 år!! Så skynda er och till bloggen klicka här

Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Hehe, vad gött med scrapping på schemat. Det borde passa dej =) Stor kram!

    SvaraRadera
  2. OTROLIGT VAD TJEJER I VISS ÅLDER HAR FANTASI!!!

    Vissa gånger önskar jag att jag vore lärare så att jag kunde scrappa på jobbet...
    Men det ska väl mer till...

    La Vikinga suckar...

    SvaraRadera
  3. superhärligt.. är ju helt underbart att scrappingen sprider sig så.. ;) å riktigt duktiga är de med..

    SvaraRadera
  4. Jag hade scrapp på jobbet, ett behandlingshem, i fredags. Snacka om att de kan fokusera, fast det verkar så svårt annars:-)
    Kram!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)