måndag 15 juni 2009

Vart tog sommaren vägen???

Här är det blåsigt och kallt.. men bättre än igår då regnet också öste ner! har inte blivit något nytt scrappat... Då vi byggt sommarhagen åt hästarna hela helgen... Å igår kväll var jag bara blöt, trött och kall... Så jag bloggar en gammal LO som jag inte visat. Det var till en utmaning på Magdas forum. Där man skulle scrappa om sig själv utan foto på sig själv... Å så här blev min.


Nu måste jag hasta vidare... Ska på jobbet en sväng.. å ser på klockan att jag nu har tok BRÅTTOM!!!! Varför blir det alltid såhär när man sitter vid datorn???? Tiden bara försvinner =D... Kramiz på er! Höres senare idag... kanske... eller i morgon =D Tjingeling!!!!

3 kommentarer:

  1. Den är så fiiiin! Bakgundspapperet är att dö för och den slarviga fjärilen är perfekt tillsammans med det andra vackra. Kram

    SvaraRadera
  2. Såå härliga färger och den fjärilen var bara så läcker!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)