onsdag 6 maj 2009

Känslan leder mig

Ja det är inte illa med en andra uppdatering idag... det var länge sen det hände =)... Fick iaf lite scraptid i eftermiddag då Sam sov.... Å det jag har gjort är till Scrapjakten på Stellas. Temat denna vecka var ju som jag skrev tidigare idag 1800-tal.... ett århundrade där massor hände!
Jag valde att fokusera på början av seklet... ROMANTIKEN!!!! Utgick från konsten.... där naturen och människan stod i focus. I titeln har jag använt ledordet för romantiken, nämligen känsla.... efterupplysningens förnuft så vart det väl naturligt att det var känslorna som tog över.
Å jag är en känslomänniska... lyssnar väldigt mycket till vad min magkänsla säger mig i precis allt jag gör.. Så titeln var rätt given =). Min Lo blev mer ett collage och lek med promarker, mask och mist.... sen måste jag ju sy lite också... Å resultatet blev så här:


Är själv väldans nöjd med denna, så oavsett om den ger mig några poäng eller inte denna vecka så har jag haft fantastiskt roligt... å det är ju det som är själva andemeningen med denna eminenta hobby =)... sen har jag i vanlig ordning tagit lite närbilder =)

Här en liten closeup på mitt collage... rev en massa gröna papper i småbitar som jag sedan bara limmande på lite hipp som happ...

Här en closeup på dekorationerna... älskar fjärilen.... å så syns lite av mitt maskande och mistande också... Det var allt för ikväll... nu ska jag bada trollen å sen ska här scrappas mera =)
Tack för titten....
Kramiz Maja


19 kommentarer:

  1. Fiffig och snygg tolkning av temat!p

    SvaraRadera
  2. Woooow, så härligt, galen layout..
    Preciiiiis i min smak!!!
    Lycka till i tävlingen.

    SvaraRadera
  3. Den är helt u-n-d-e-r-b-a-r!!! Åh!!! Och så bra tolkning. Och så jag borde lära mig av detta...

    Kramarna!!

    SvaraRadera
  4. Men du!!! WOW!!!Guud vilken Underbar layout!!

    Du är bäst! ;)

    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  5. OOOOoooooooooo......!!!!
    Wow! så läckert! vilken härlig idé! JAg lbir ju helt betagen av hur kreativ du är (o stolt över att vi är i samma team ;))

    SvaraRadera
  6. Oj, vilket pilljobb, men jag förstår att du haft roligt när du gjort den :o) Och resultatet är ju helt suveränt, jättesnygg och harmonisk Lo!
    Hoppas allt är bra!
    Bettan

    SvaraRadera
  7. åhh så helt underbar LO...
    Älskar pappersbitarna som bildar löv... Så snyggt... så vackert....

    :D

    kraaaaaam

    SvaraRadera
  8. Absolut något av det bästa du gjort. Gillar fotot extra mycket och det passar ju sjukt bra. Liftvarning på papperslapparna...

    SvaraRadera
  9. Såå härlig! Riktigt snygg och verkligen kreativ! Håller med om att magkänslan är det bästa att lyssna på, den har alltid rätt...

    SvaraRadera
  10. Åååh, vilken ovanlig och fin LO! Trädet är verkligen kanonfint!

    SvaraRadera
  11. Fantastiskt!!! så genial tolkning! (inte alls förvSnad...) Älskar hur du har lekt med mindre vanliga tekniker. Trädet är hur häftigt som helst! WOW! WOW! WOW!

    SvaraRadera
  12. Vilken fantastisk sida du gjort!!!
    Helt underbar!
    MVH Miaa (scrappiz)

    SvaraRadera
  13. Sååååå snyggt!
    Vad läckert med de sönderrivna gröna pappersbitarna!
    och både maskningen och misten ser skitsnyggt ut! Wow alltså!

    Och ja - fjärilen är adorable!

    Ha de bäst!
    Kraaam / Angelica

    SvaraRadera
  14. ÅH, så snygg!!! Du är ju tokduktig - vilken fiffig idé med de små bitarna som löv, och ja - allt!!!
    Du rockar !
    Kram Marie

    SvaraRadera
  15. Jag gillar hur du löste det där me löv på träden, jag gillar hela LO och många fler än den här LO, det ger verkligen inspiration....oc det där med att tävla det är ju bara du som kan avgöra om du vill vara med, men en vacker dag så vinner du också.....

    Kram Jozebelle aka Ann-Marie

    SvaraRadera
  16. Underbar LO! Och vilket jobb med alla småbitarna!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)