söndag 12 april 2009

I brist på skapande...

... bjuder jag först på bästa påskpussen =). Samsi har precis lärt sig att pussas, å de pussarna är B-L-Ö-T-A kan jag lova =D. Här är det mig han bombarderar med pussar.


Påskhelgen har varit rätt grå å trist, men i lördags eftermiddag var det strålande sol och väldans många plusgrader. Vi njöt av solen å värmen hemma på gården. Här lite fototn på barna ute.


Sam spanade fascinerat på brorsans framfart

Här lite fundersam över vad brorsan egentligen gör..


För nog är det lite dåligt glid för boben idag...


Det kom Leo också fram till och satte sig med sina bilar istället.
Hoppas solen har lyst lite på er också och att ni fått ha en underbar helg hittills. Idag ska vi ha makens släkt på påskmiddag... så det är bäst jag tar och röjer undan lite här hemma..
Medan jag gör det kan ni ju ta er en titt på ALLT OM SCRAPS SÖNDAGSBILAGA... här
Tack för titten. Hoppas kunna få mig lite scraptid ikväll... så jag kan uppdatera här med lite nya alster.
Kramiz Maja



5 kommentarer:

  1. Hahaha, vilka underbara vårfoton :) Och vilken charmig liten pussgurka, sen! Han kan verkligen se fundersam ut oxå, den lille Sam, det har vi ju sett förrut ;)

    Här uppe har vi oxå grått, grått, grått. Och blåsigt :( Plusgrader visserligen, men det känns inte varmt alls, och solen lyser med sin ständiga frånvaro.
    Fast...då kan man ju pyssla emellanåt, med lite bättre samvete, hehe...

    Ha det fortsatt gott!! Jag hoppas oxå du får lite scraptid ikväll ;) Fram tills dess så får jag susa iväg till söndagsbilagan :)

    Kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Ah vilket underbart blöt puss!!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild! Go puss med! =)
    hmm åker Leo brevid snön..*fniss*
    goa kids du har!! =)

    kramkram!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder!!!! Fast det känns lite konstigt med snön, här har vi absolut ingen snö längre! Fick till och med in en fluga igår! :)

    Det kan vara lite konstigt att komma in på Stellas om man har haft startsidan som favorit innan men adressen är www.stellas.se så kommer du in i butik, blogg och forum den vägen! Du ska maila LOn till mig på mianspost@gmail.com.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. hihi...vilket underbart pussfoto!! Och alla andra foton med!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)