torsdag 5 mars 2009

Stämpel yra =)

Så här kan det se ut hos oss när vi scrappar , jag och Leo.... Han gillar stämpeldynor och stämplar och är just nu inne i en intensiv bokstavs period. Så fort han ser bokstäver säger han glatt... "E... O.... E. Mamma, det står LEO"





Sen spårar det ju ur allt som oftast.... till att experimentera på egen hand =D.... Ja, ville bara visa hur jag gör för att få scrapptid =)... sätt grejerna i händerna på barnen *hihi*. Vi har såååå mysigt så.
Tack för att du gled förbi!

10 kommentarer:

  1. Härliga alster som vanligt!!:-) Jag bara äälskar "090202":-) Roligt med hjälpreda...Kraam

    SvaraRadera
  2. vilka härliga bilder ! =)
    Skall vbli kul & se dom scrappade ! =)

    Joo, liiite tur har jag allt haft den senaste tiden ;)

    hoppas du får en trevlig helg!

    kram! !

    SvaraRadera
  3. Sötis dej, tack för gullig kommentar om mitt lilla album. Vilken härlig bildserie på din lilla stämplare. :D
    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Å underbara lilla blåa näsa!

    Vilka härliga bilder. Har liknande på Linn som vill bli scrappade, men de ligger än...

    SvaraRadera
  5. Smart drag, så att man får pyssla själv.
    Själv har jag inte hunnit pyssla något denna vecka av förståeliga skäl, huset kryllar av folk, våra egna barn och andras barn. Men jag är van.
    Lo´n är väl från mitt favoritland Grekland, så gissa om jag fick en längtan dit. Tror nog att det är dags för mig och Peter snart, att ta en vecka själva till detta underbara land.
    Är uppe toktidigt, trots att jag är ledig men återvänder nu en stund till sängen. Den ropar...
    Ha det gott. Carita

    SvaraRadera
  6. Ps, jag har en utmaning till dig i min blogg.. ;)

    SvaraRadera
  7. Så herlig han er!!:) Gøy at dere kan holde på sammen:)

    God helg til deg og dine:)

    SvaraRadera
  8. Hello där på andra sidan snöhögen!
    Hur har ni det? Här är det under kontroll iaf. Det var ingen magsjuka på Linnea utan hon var så förstoppad att det kom tillbaka andra vägen. Nu har vi jobbat på det i 2 veckor o det verkar ha gett med sig! Nu ska jag på Willys o uppdatera skafferiet :)

    SvaraRadera
  9. =D Härliga bilder!

    SvaraRadera
  10. Får man komma förbi på en kopp kaffe?
    *sakna*
    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)