torsdag 1 januari 2009

Mina 10 i topp och året som gått...











Det var mina tio LO:er utan rangordning.... svårt var det att välja för jag är ju på ett eller annat sätt känslomässigt bunden till dom =)...
Scrappåret har bestått av 156 LO:er, 2 minialbum, 1 anteckningsbok, 3 tavlor, 2 almanackor och ca 30 kort.. det mesta gjort från maj och framåt. Detta var året då jag skaffade blogg, var med på mina första cc`s och åkte på min första pyzzelträff.
Familjeåret har också varit rätt händelserikt. Min äldsta dotter flyttade hem igen efter två år hos pappa sin. Jag har hunnit fylla 40 och har blivit gift =). Detta år har jag även fött mitt 5:e och s-i-s-t-a barn. Min man har bytt jobb. Ina har börjat på gymnasiet och gjort fantastiska framsteg som fotbollsmålvakt.. eventuellt blir hon målvakt för ett av damlagen härikring kommande säsong. Moa har skaffat pojkvän och efter med och motgångar inom fotbollen har hon nu blivit uttagen till utvecklingslaget. Max har utvecklat sina trix med cykeln och innebanylaget han spelar med är hittills obesegrat.. de toppar sin serie rätt rejält.. Leo har verkligen utvecklat sitt språk och är fantastiskt underhållande just nu, speciellt då han pratar med sin lillebror... hmmm är det inte mig själv jag hör =D.. Sam vår minsting har väl och är väl vår svåraste prövning i år. En liten kille med magproblem som vi hoppas få bukt på snart.

Så inför 2009 vill jag att vi som familj ska fortsätta och må gott och ha hälsan. För min egen del vill jag få mer tid med min häst och komma igång med vår träning. Sen vill jag också ta tag i mina kostvanor... har blivit alldeles för mycket småätande... godis och snabba kolhydrater för att orka med att vara vaken dygnet runt... inte bra!

7 kommentarer:

  1. Vilka härliga alster på din tio topp:) Och inget dåligt skaparår heller med så många Loet, album etc.
    God fortsättning på året!

    SvaraRadera
  2. En massa fint har du gjort!

    Verkar som att du har bra mål för det nya året!

    Själv ska jag försöka göra nåt liknande ;-)

    Kram och God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Så mycket snyggt!! Hmm...svårt att välja ut, men jag tror nog att min favorit är sko layouten....eller åka Bob... ;)

    Kram och god fortsättning!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten med byggLOn!
    Gillar din kavalkad! Favvon för mig, fast det är med liten marginal mot de andra, är Dc Martens.
    God forstättning på nya året!!!

    SvaraRadera
  5. Va kul med tio i topp! Kanske något att ta efter. Funderade på en favorit bland dina tio men insåg snabbt att de alla har något som gör dem fina och härliga.
    GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga layouter! & va flitig du har varit !! =)
    Min favorit är Rock Image, den är bara sååå himla cool!
    Önskar dig god fortsättning !

    Kram K.

    SvaraRadera
  7. Fantastiska LOsar, allihop. Jag kan inte utse en personlig favorit, det får bli tre stycken: "For your eyes only", "rock image" och "åka bob". men alla är helt underbara, som sagt :)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)