söndag 5 oktober 2008

Lo ute i naturen


Denna har jag gjort till Inkiwings CC som pågår en vecka framöver. In å kika där ni, många kul utmaningar. Både kort och LO´s. Denna har jag gjort till utmaningen som hette skapa med höstkänsla... Å nog har vi höstkänsla nu alltid... Men då är det ju perfekt pyzzelväder =)..

Försöker lära mig att använda MYCKET blommor på en å samma LO.... å är väl rätt nöjd med denna... tycker iaf att den e höstig... Modellererna på fotot är som vanligt mina barn =)... fotot är inte sådär dåligt IRL, men det är inte bästa fotovädret ute just nu....

4 kommentarer:

  1. Härligt stämningsfull LO i underbara färger. Du har lyckats bra med att få in så många blommor utan att det ser överdrivet ut. Fina Dilliskort också. Kul figur :-)

    SvaraRadera
  2. supersnygg LO!! Sååå fint med alla blommorna! Blev hur läckert som helst!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken helt underbar LO! Alla blommor och blad är ju hur snyggt som helst.

    SvaraRadera
  4. Supersnygg!!!!!! Perfekt med blommorna, underbar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)