torsdag 28 augusti 2008

TRE NYA LO:S =)









Var ute och red min häst igår... å jag tänker så bra när jag rider... och får så mycket energi och nya ideér =).
Så när jag kom hem vid halv nio var jag tvungen att scrappa lite.. hade ju fått några "uppenbarelser"...
Laddad är en lo jag funderat på i några dagar... så den var bara att sätta ihop. Sen for your eyes only är till en veckoutmaning på svensk scrapbooking (den ligger där också i galleriet)... den har jag också klurat på lite... men resultatet blev nåt helt annat. Frångick helt från min tänkta skiss..
Young and restless är min första ROSA LO =D... den gick av bara farten... med ett ok resultat tycker jag. Den är gjord efter skissen på veckans skiss v.35... passade på att skicka in den också...
Så halv ett i natt gick jag å la mig.. gissa vem som är trött idag??? *suck*

1 kommentar:

  1. Å, vad mycket nytt fint du har lagt in...
    Själv funderar jag bara... ;D Och tittat på foton och papper...
    Gillar verkliegn Laddad, den är helt underbar!
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)